27 Şubat 2014 Perşembe

RKBT 3. Gün || Ertürk Akşun "Agafya " || Yorum




Kitabımızın adı Agafya yani ''Yüce Aşk''
Anton'un Nataşa'ya verdiği ad...

Rusya'da devrim olmuştur, kaçan Ruslar işgal altında olan İstanbul'a gitmektedir. Yarı İngiliz yarı Türk bir gazeteci olan Anton, Rusya'dan İstanbul'a giden gemilerden biri ile İstanbul'a dönecektir. Bu gemide Nataşa'yla karşılaşır ve ona aşık olur. Hem de ne aşk. Nataşa onun Agafya'sı olmuştur.

Kapak çok dikkatimi çekmişti. Adı daha çok dikkatimi çekmişti. :D
Kitap tanıtımlarını genelde spoiler olduğu için okumuyorum. Google' a ''Agafya ne demek'' yazdım. Çıkan başlıklar Ertürk Akşun-Agafya oldu. Bende linklere tıklamak yerine kitabı okuyup, kitaptan öğrenmeyi tercih ettim. Bir de tur haberi alınca ooo süperrr dedim :D
Kitap çok akıcı, konusu güzel, kapağı güzel, ismine diyecek söz yok.
İyi ki daha fazla beklemeden okumuşum, iyi ki turunu almışız.

Tur için Destek Yayınları'na ve bizi böyle güzel bir kitapla tanıştırdığı için Ertürk Akşun' a teşekkür ederiz.


Kitap Tanıtımı
Sana yeni bir isim verdim ben, "Agafya" dedim. "Yüce aşk" dedim.
Kalbimin en derinine sakladım seni, kimse görmesin istedim.
Ve o ismi sadece ben bildim ve sen sadece benim oldun...

"Beni sevmek bana tahammül etmek demektir. Eğer beni seviyorsan buna katlanacaksın. Beni ben olmaktan çıkararak sevemezsin. O zaman sevdiğin kişi ben değil, başka birisi olur. Sen başka birisini istiyorsan, o zaman başka birine git, ben ise buyum. İşte senin asıl çaresizliğin de burada başlıyor Anton."

1920'li yıllar. Rusya'da büyük bir devrim olmuş, Avrupa birdenbire kendi derdine düşmüş, Birinci Dünya Savaşı'nı yarıda kesmek zorunda kalmıştır. Devrimden kaçan Rus asilzadeler, dillere destan güzel Rus kadınları, işgal altındaki İstanbul'un yolunu tutmuşlardır. Bir tarafta Anadolu'da amansızca süren ölüm kalım savaşı, bir tarafta İstanbul'un yeni tanıştığı gece hayatı... İstanbul, tarihinde ilk kez kadınlarla ama bambaşka kadınlarla tanışmaya hazırlanmaktadır... Bir tarafta gurbette yaşanan kanlı bir aşkın hikâyesi... Bir tarafta intikamlar, trajediler, aşklar...

Kitabı satın almak için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder